بلاگ

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

برنامه‌ای وجود دارد که به طور خاص برای موسیقی ساخته شده و با استفاده از آن می‌توانید به انواع موسیقی‌های ایرانی و خارجی گوش دهید. این برنامه اسپاتیفای است. با اسپاتیفای می‌توانید به صورت آنلاین و با کیفیت موسیقی گوش کنید و لذت ببرید. در این اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای هنرمند مورد علاقه‌تان را ببینید. برای دسترسی به تمام امکانات اسپاتیفای و استفاده از آن بدون تبلیغات، باید اکانت بخرید. پس از خرید اکانت، به تمام قابلیت‌های این برنامه دسترسی پیدا خواهید کرد.

اسپاتیفای چیست؟

Spotify یک سرویس پخش آنلاین آهنگ و پادکست است که به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از دسکتاپ یا اپلیکیشن موبایل، به موسیقی و پادکست گوش دهند. همچنین با استفاده از Spotify Web Player در مرورگرهای اینترنتی مخصوص، می‌توان به این سرویس دسترسی داشت.

این سرویس در اکتبر ۲۰۰۸ توسط شرکت Spotify AB، یک شرکت سوئدی که توسط دانیل اک و مارتین لورنتزون تأسیس شده بود، راه‌اندازی شد و خدمات سرویس‌دهی رایگان (با تبلیغات) را بدون هزینه ارائه می‌دهد. با اشتراک در پلن‌های مختلف، کاربران می‌توانند از پخش با کیفیت بالاتر، مشاهده/گوش دادن آفلاین و مزایای دیگر بهره‌مند شوند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و لیست‌های پخش خود را با دوستان در اسپاتیفای و شبکات اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارند.

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای چه امکاناتی دارد؟

با نصب اسپاتیفای شما صاحب یک رادیو می‌شوید که جهانی است و به واسطه آن می‌توانید از همه‌ی ایستگاه‌های رادیویی صوت و موسیقی بشنوید. شما می‌توانید پادکست‌های مختلف را با کیفیت بالا و حتی در حالت آفلاین گوش دهید. با نصب اسپاتیفای آهنگ‌های خواننده مورد علاقه‌تان را گوش دهید و لذت ببرید.

با نصب اسپاتیفای نگران ذخیره‌ی موسیقی‌های مورد علاقه خود نباشید. با ایجاد اکانت در اسپاتیفای، هر موسیقی که ذخیره کرده‌اید را می‌توانید گوش کنید و دیگر نیاز به ذخیره‌ی آن در جای دیگر ندارید. شما علاوه بر نصب اسپاتیفای بر روی موبایل و تبلت می‌توانید از نسخه وب آن برای لب‌تاپ و کامپیوتر استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های جذاب اسپاتیفای، دنبال کردن خوانندگان است. شما می‌توانید با دنبال کردن صفحه خواننده محبوبتان در اسپاتیفای از انتشار آهنگ‌های جدید او مطلع شوید.

اسپاتیفای چه امکاناتی دارد؟

انواع اکانت Spotify

انواع اکانت Spotify شامل موارد زیر است:

۱اکانت رایگان اسپاتیفای
در زمان ثبت‌نام، یک اکانت رایگان اسپاتیفای به شما اختصاص داده می‌شود. این اکانت امکاناتی مانند ایجاد پلی‌لیست و گوش دادن به آهنگ را فراهم می‌کند. در این نوع اکانت، ممکن است حضور تبلیغات مزاحم باشد و امکان گوش دادن به پادکست و رادیو وجود نداشته باشد.

۲اکانت نامحدود Spotify
با پرداخت مقداری از هزینه، می‌توانید به یک اکانت نامحدود اسپاتیفای دست پیدا کنید. این اکانت برخی از محدودیت‌های اکانت رایگان را برطرف می‌کند. به عنوان مثال، حذف تبلیغات و دسترسی به پادکست و رادیو در این نوع اکانت ممکن است باشد. با این حال، یک محدودیت اساسی این نوع اکانت این است که باید به آهنگ‌هایی که اسپاتیفای انتخاب می‌کند گوش کنید و امکان گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود را ندارید.

۳اکانت پریمیوم Spotify
با داشتن یک اکانت پریمیوم اسپاتیفای، دسترسی کامل به تمامی امکانات این پلتفرم را دارید. راه برای خرید این اکانت اسپاتیفای چگونه است؟ با استفاده از مجموعه جک‌بلک، می‌توانید به راحتی این اکانت را تهیه کنید. با داشتن اکانت پریمیوم اسپاتیفای، می‌توانید به راحتی نام خواننده یا آهنگ را جستجو و پخش کنید. همچنین، با دانلود آهنگ، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به اینترنت پخش کرده و گوش دهید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید اکانت اسپاتیفای

چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

به طور کلی نحوه خرید اکانت اسپاتیفای به ۴ شیوه امکان‌پذیر است. در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم:

۱پرداخت ریالی با بهایی به صرفه از اسپاتی کلاب

شرکت جک‌بلک مفتخر است که اعلام بدارد که می‌توانید به شما جهت خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم به صورت قانونی و با بهایی نازل و به ریال خدمت‌رسانی کند. برای این امر تنها کافیست روی لینک بالا کلیک کرده و برای خرید اشتراک Spotify به همراه گارانتی اقدام نمایید.

۲پرداخت مستقیم دلاری از طریق صرافی‌ها

برای پرداخت مستقیم به دلار می‌توان به طور کلی از طریق کردیت کارت، دبیت کارت و پی پال اقدام نمود. مورد اول به صورت محدود از داخل ایران امکان‌پذیر است. مورد دوم متاسفانه از داخل ایران امکان‌پذیر نیست؛ اما مورد سوم یعنی پرداخت با حساب پی پال می‌تواند بهترین گزینه باشد. چراکه باتوجه به گستردگی و رایج بودن استفاده از پی پال، از طریق صرافی‌های اینترنتی می‌توانید با پرداخت کارمزدی کمتر برای خرید اکانت Spotify اقدام نمایید.

۳پرداخت از طریق دوستان و آشنایان خارج از کشور

می‌توانید یک اکانت در سایت اسپاتیفای بسازید و دوستان خود در خارج از کشور درخواست کنید تا برای شما اکانت‌تان را به Premium تبدیل نمایند.

۴خرید گیفت کارت اسپاتیفای

خرید گیفت کارت اسپاتیفای تقریبا به مانند ۲ روش بالاست و شما نرخ دلاری آن را پرداخت میکنید و مشابه گیفت کارت اپل، گیفت کارتی ۵ دلاری به بالا خرید و با وارد نمودن کد گیفت کارت در حساب کاربری خود، آن را شارژ می‌کنید.بهترین روش پرمیوم سازی اسپاتیفای: به طور کلی روش شماره یک از هر جهت (چه از نظر هزینه و چه از نظر سادگی) بهترین نحوه خرید اکانت اسپاتیفای Premium است.

چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

چرا اسپاتیفای؟

اسپاتیفای به‌عنوان بهترین سرویس پخش موسیقی در جهان شناخته می‌شود. قابلیت برتر این سرویس، پیشنهادات موسیقی توسط هوش مصنوعی آن است که به شگفتی کاربران را راضی می‌کند.

نتیجه گیری

اسپاتیفای بهترین وب‌سایت و اپلیکیشن پخش موسیقی است. در این مقاله، روش‌های خرید اکانت اسپاتیفای را توضیح دادیم. برای تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای، می‌توانید از طریق خرید اکانت اسپاتیفای با قیمتی مناسب و همراه با گارانتی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *