دسته‌بندی نشده

نحوه ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

نحوه ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان

نحوه ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان چگونه است؟ اصلا چرا اسپاتیفای کیدز؟ یکی از چالش‌هایی که در قرن بیست و یکم والدین با آن مواجه هستند محافظت از کودکان در برابر محتواهایی است که در بستر اینترنت وجود دارد و با سن آنها سازگار نیستند. مسلماً محتواهایی در برنامه‌ها و سایت‌های مختلف ارائه می‌شوند که خواندن، دیدن و یا گوش کردن به آنها برای کودکان مناسب نیست.

اگر در حوزه موسیقی نیز بیشتر دقیق شوید، آهنگ‌هایی وجود دارند که کودک شما به لحاظ سنی و ذهنی آماده گوش کردن به آنها نیست. در صورتی که شما نیز دلواپس کودک خود هستید و از سلیقه موسیقیایی وی نگران هستید، پیشنهاد می‌کنیم اسپاتیفای کیدز را امتحان کنید. با ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان خود می‌توانید جایگزین بسیار مناسبی برای سرویس‌های پخش موسیقی داشته باشید.

اسپاتیفای کیدز

اسپاتیفای کیدز، یک سرویس پخش موسیقی است که کمپانی اسپاتیفای آن را به ویژه برای کودکان طراحی کرده است. این سرویس دارای کتابخانه‌ای گسترده از داستان‌ها و آهنگ‌ها است که حدود ۷۵٬۰۰۰ آیتم مختلف را در بر می‌گیرد. اسپاتیفای کیدز موسیقی مناسب برای گروه‌های سنی ۳ تا ۱۲ سال را فراهم کرده است.

پلتفرم اسپاتیفای کیدز دارای امکانات و ویژگی‌های متنوعی است که برای والدین مفید است. ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز بسیار آسان است و برای استفاده از آن تنها نیاز است که والدین اکانت پرمیوم اسپاتیفای داشته باشند.

لازم به ذکر است که ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان و استفاده از آن برای والدینی که از اکانت پولی یا گیفت کارت اسپاتیفای استفاده می‌کنند، رایگان است. این برنامه را می‌توانید در هر دستگاهی که اسپاتیفای در آن قابل اجرا باشد، استفاده کنید.

اسپاتیفای کیدز

نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای برای کودکان

همان طور که در بالا اشاره کردیم ساخت اکانت در اسپاتیفای برای کودکان منوط به داشتن یک اکانت در اسپاتیفای پریمیوم برای والدین است. پس نخست باید والدین اکانتی در اسپاتیفای و به صورت پریمیوم بسازند و پس از آن مراحل زیر را برای ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان انجام دهند:

1. وارد سایت اصلی اسپاتیفای شوید و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

2. در این قسمت لازم است آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت پریمیوم اسپاتیفای تان را وارد کنید تا وارد حساب خود شوید.

3. پس از ورود به برنامه، به صفحه اصلی هدایت می‌شوید.

4. در نوار کناری صفحه اصلی، گزینه کودکان را انتخاب کرده و سپس بر روی عبارت ایجاد حساب کلیک نمایید.

5. در این بخش اسپاتیفای از شما می‌خواهد مشخصات هویتی کودک تان را از قبیل جنسیت و سن وی را وارد کنید. سپس ایمیل و رمز عبور آن را برای حساب کودک وارد کنید.

6. در نهایت با کلیک بر روی عبارت ایجاد حساب، ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان به پایان می‌رسد.

حالا کودک دلبندتان می‌تواند از اسپاتیفای کیدز برای گوش کردن به هزاران پادکست، موسیقی و حتی کتاب‌های صوتی استفاده نماید.

نحوه ورود و استفاده از اسپاتیفای کیدز

بعد از ساخت اکانت در اسپاتیفای کیدز برای کودکان، برنامه سوالاتی در مورد سرپرستی کودک تان از شما می پرسد. در این مرحله شما باید گزینه تایید را انتخاب کنید. در مرحله بعدی برای قفل کردن برنامه لازم است رمزی چهار رقمی وارد کنید تا دسترسی کودک به برنامه محدود گردد. حالا دسترسی فرزند شما به قسمتی از برنامه محدود شده و شما می توانید از بابت محتواهایی که در اختیار وی قرار می گیرد خیالتان راحت باشد.

قابلیت ها و ویژگی های موجود در اسپاتیفای کیدز

در صورتی که برای کودک خود اکانت اسپاتیفای کیدز ایجاد کنید می توانید به این وسیله محتواهای محافظت شده ای در اختیار وی قرار دهید که مناسب سن و حال وی باشد. به این شیوه از دغدغه های والدین نیز در مورد دسترسی به اینترنت کاسته خواهد شد. البته اینها تنها بخشی از مزایای ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز است و موارد دیگر عبارتند از:

دسترسی به محتواهای متناسب با سن کودک: با استفاده از اسپاتیفای کیدز، دسترسی به محتواهای نامناسب برای کودک قفل شده و مشاهده محتواهای جنسی، خشونت آمیز و … برای کودک ممکن نخواهد شد.

کنترل راحت کودک توسط والدین: در این نوع اکانت، این والدین هستند که تعیین می کنند فرزندشان به چه محتوایی دسترسی داشته باشند. در حقیقت لیست پادکست، پخش آهنگ و کتاب های صوتی کودکان توسط والدین تعیین و دسترسی آنها به محتواهای خاص مسدود خواهد شد.

دسترسی به لیست تعیین شده توسط اسپاتیفای کیدز: اسپاتیفای کیدز به صورت پیش فرض لیستی از محتواهای متناسب با ژانر، سن و موضوع در اختیار کاربران قرار می دهد. این مساله می تواند به کودکان کمک کند تا از محتوای داستان و موسیقی لذت کافی را ببرند.

دسترسی به داستان های صوتی برنامه: با ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز می توانید از داستان های صوتی برنامه که متعلق به هنرمندان و نویسندگان محبوب دنیا هستند، استفاده کنید. به عبارتی می توانید از این قابلیت برای ایجاد آرامش کودکان، قبل از خواب استفاده کنید.

تجربه ای متفاوت برای کودکان: طراحی اسپاتیفای کیدز به گونه ای انجام گرفته است که بتواند محتوایی جذاب برای کودکان ارائه دهد. این پلتفرم دارای رابط کاربری ساده ای است تا استفاده از آن برای کودک راحت باشد. علاوه بر این، گرافیک جذاب و رنگارنگ برنامه برای کودکان سرگرم کننده خواهد بود.

استفاده رایگان از اسپاتیفای کیدز: در صورتی که والدین اکانت پریمیوم اسپاتیفای داشته باشند استفاده از اسپاتیفای کیدز به صورت رایگان ممکن خواهد بود.

جمع بندی

افراد در تمام رده های سنی نیاز به گوش دادن به موسیقی و پادکست های مختلف دارند. اما هر نوع محتوایی برای تمامی سنین مناسب نیست. در این مقاله شما را با نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای کیدز آشنا کرده و به قابلیت های آن و امکاناتی که ارائه می کند نیز اشاره کردیم. استفاده از این نوع اکانت کاربری می تواند خیال والدین را از بابت محتوای ارائه شده راحت کند.

بنابراین به جای محروم کردن کودکان به دلیل نگرانی والدین، می توان محتواهای مناسب در اختیار آنها قرار داد. و روحیه آنها را نیز به این وسیله تقویت کرد. برای اسپاتیفای کیدز پیشنهاد ما به شما خرید اکانت اسپاتیفای است چرا که اشتراک پرمیوم بدون تبلیغ است و کودک شما را اذیت نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *