بلاگ

انواع اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای یک کتابخانه بزرگ برای گوش دادن به موسیقی های متنوع است که از جمله پلتفرم های معروف در حوزه موسیقی به حساب می‌آید که کاربرانِ آن رفته رفته در حال افزایش است که این شرکت توانسته با جمع آوری عنوان موسیقی ها از همه خواننده های باعث جلب رضایت کاربران و هنرمندان بشود. در مورد اسپاتیفای و قابلیت های آن در مقاله قبلی توضیح دادیم که میتونید اون رو مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی انواع اکانت های اسپاتیفای میپردازیم تا در خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اطلاعات بهتر و بیشتر نسبت به انواع آن داشته باشید.

انواع اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای در حال حاضر دارای اکانت های مختلفی برای کاربران مختلف است که متناسب با نیاز خود، می‌توانند یکی از آن‌ اکانت ها را انتخاب کنند و خدمات مورد نظر خود را این سرویس دریافت کنند. این اکانت های شامل موارد زیر می‌شود:

اکانت فردی (Individual)
اکانت فمیلی (Family)
اکانت دو نفره (Duo)
اکانت محصل (Student)

تفاوت پلن‌های Individual و فمیلی اسپاتیفای در چیست؟

اکانت فردی اسپاتیفای (Individual):
با این اکانت شما به عنوان یک فرد، امکان دارد از خدمات اختصاصی و شخصی اسپاتیفای بهره مند شوید. این گزینه برای افرادی که تمایل دارند از اکانت مخصوص به نام خود استفاده کنند، مناسب است. هر ماه، مبلغ ۹.۹۹ دلار برای اشتراک این اکانت پرداخت می‌شود.

اکانت فمیلی اسپاتیفای (Family):
این سرویس یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های اسپاتیفای محسوب می‌شود. این اکانت از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب است، زیرا به‌طور همزمان به ۶ نفر اجازه می‌دهد از خدمات اسپاتیفای استفاده کنند. هزینه ماهیانه این اکانت ۱۵.۹۹ دلار است که بین اعضای گروه تقسیم می‌شود و این امر باعث اطمینان بیشتر اعضای گروه در مورد تجدید اشتراک این اکانت می‌شود.

نکته: در صورتی که اکانت شما محدود شود، امکان استفاده از اکانت فمیلی اسپاتیفای را نخواهید داشت و باید یا اشتراک شخصی را تهیه یا اکانت جدیدی بسازید.

LIMIT در اکانت اسپاتیفای به معنای چیست؟

به طور خلاصه، LIMIT در اکانت اسپاتیفای به محدودیتی اشاره دارد که اعضای خانواده یا گروه ممکن است با آن مواجه شوند. اگر شخص بیش از دو بار اکانت فمیلی خود را تغییر دهد، این محدودیت بر روی اکانت اعمال می‌شود.

اکانت دو نفره اسپاتیفای (Duo):
این نوع اکانت برای دو نفر نزدیک به هم یا زوج ها طراحی شده است. با این حال، از نظر اقتصادی، اکانت فمیلی ممکن است بهتر باشد.

اکانت محصل اسپاتیفای (Student):
این نوع اکانت برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود. اما باید توجه داشت که برخی از کشورها ممکن است از دانش‌آموزان دریافت مدرک تحصیلی مورد نیاز نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *